خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/18 - 19:17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
شادمهرمطرح کرد:

فوت 2 نفر در حادثه سیل گنبدکاووس/ میزان خسارات به کشاورزان استان گلستان در حال ارزیابی است

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس گفت: متاسفانه بر اثر وقوع سیل در منطقه 2 نفر جان خود را از دست دادند و همچنین خسارات زیادی به کشاورزان وارد شده است.

امانقلیچ شادمهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به سیل در گنبدکاووس و دیگر شهرهای حوزه انتخابیه  خود گفت: حوالی ساعت 3 صبح دیروز سیل از رودخانه اوغان سرازیر شده و به روستای عباس آباد از توابع شهرستان گنبدکاووس رسیده است که این باعث شده صدماتی را به این روستا وارد کند و حتی به گونه ای است که بخشی از این روستا خالی از سکنه شده است و ضرر و زیان زیادی هم به کشاورزان این روستا وارد کرده است.



وی افزود: در همان ساعات نخست  این حادثه نیروهای امدادی حضور پیدا کردند و امکانات و تجهیزات را برای اهالی روستاها برپا کردند و ستاد اجرایی هم سنگ تمام گذاشته است و امروز هم مدیران کل راه و شهرسازی و استاندار حضور پیدا کردند و مقرر شدتا ساعاتی دیگر نشستی را داشته باشیم تا موضوع خسارات ایجاد شده بررسی شود و درصدد مساعدت برآیند.



نماینده مردم گنبدکاووس بیان کرد: در شهرستان گالیکش نیز یک پل ریزش کرد که متاسفانه بر اثر این حادثه یک نفر غرق  شود و همچنین در شهرستان کلاله  در اثر سیل یک نفر دیگر جان خود را از دست داد. از معاونت عمرانی استان و شهرداری های حوزه انتخابیه درخواست کمک کردیم تا اقدامات لازم را انجام دهند که خوشبختانه پا به کار شدند و در حال انجام کار هستند./



پایان پیام

  • کد خبر : 371244
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار